- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Poniższa procedura stanowi regulamin świadczenia usług szkoleniowych i ma na celu wspieranie jakości usług edukacyjnych poprzez ochronę praw klienta jak i instytucji szkoleniowej.
- ORGANIZATOR SZKOLEŃ
- Organizatorem szkoleń jest OPEN MIND PILATES STUDIO&SCHOOL ANETA FIGURSKA, zwane dalej jako Open Mind School, z siedzibą w Szczecinie przy ulicy Traugutta 65, wpisana do CEIDG, z REGON 812047674, NIP 8520022414.
- Powyższy adres jest równocześnie adresem korespondencyjnym firmy.
- Kontaktowe adresy e-mail: aneta@openmindschool.pl oraz biuro@openmindschool.pl
- ZOBOWIĄZANIA STRON
- Uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:
- zostanie zrealizowany zakres tematyczny danego szkolenia (zakresy tematyczne szkoleń dostępne w zakładce wybranego szkolenia na stronie openmindschool.pl),
- zostaną zapewnione odpowiednie warunki pracy na szkoleniu,
- master trener będzie posiadał merytoryczna wiedzę w zakresie tematycznym danego szkolenia,
- Open Mind School ma prawo oczekiwać, że:
- uczestnik stawi się na miejscu szkolenia o wyznaczonej porze,
- uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł a także do reguł obowiązujących w klubie, w którym odbywa się szkolenie,
- uczestnicy z należytą starannością wezmą udział w procesie kształcenia przewidzianym do danego szkolenia (część teoretyczna, master class, część warsztatowa, zadania domowe, testy)
- PROCEDURA REKLAMACJI
- Uczestnik szkolenia może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w pkt. 1 niniejszej procedury.
- Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej procedury za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub doręczona osobiście do biura firmy.
- Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.
- Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
- Organizator szkolenia może zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
- Możliwe formy rekompensaty:
- powtórzenie szkolenia w innym terminie,
- zniżka 10% na kolejne szkolenie
- otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
- Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.
- PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA DZIAŁAŃ NIEPRZEWIDZIANYCH
- Zachowanie zasad bezpieczeństwa na sali szkoleniowej:
- W przypadku wystąpienia sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników, zastosowanie mają przepisy BHP i PPO, obowiązujące w klubie, w którym prowadzone jest szkolenie.
- Odwołanie szkolenia.
Mimo, że organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od siebie, a także prawo do zmiany godzin i miejsca szkolenia to w wypadku konieczności odwołania szkolenia w danym terminie organizator podejmuje poniższe kroki w zależności od powodu:
- z powodu nagłego brak dostępności trenera we wcześniej ustalonym terminie
- stara się zapewnić zastępstwo master trenera o tych samych kwalifikacjach,
- zmienia termin szkolenia,
- proponuje uczestnikom odbycie tego samego szkolenia w innym mieście z 10% rabatem,
- proponuje przeniesienie wpłaty na inne szkolenie,
- w sytuacji kiedy żadne z powyższych rozwiązań nie jest możliwe lub nie jest zaakceptowane przez uczestnika organizator dokonuje zwrotu wpłaconych pieniędzy,
- z powodu nagłego braku dostępności sali szkoleniowej
- stara się zapewnić salę zastępczą zapewniającą odpowiednie warunki do odbycia danego szkolenia,
- zmienia termin szkolenia,
- proponuje uczestnikom odbycie tego samego szkolenia w innym mieście z 10% rabatem,
- proponuje przeniesienie wpłaty na inne szkolenie,
- w sytuacji kiedy żadne z powyższych rozwiązań nie jest możliwe lub nie jest zaakceptowane przez uczestnika organizator dokonuje zwrotu wpłaconych pieniędzy,
- z powodu braku odpowiedniej ilości osób zapisanych na szkolenie
- zmienia termin szkolenia,
- proponuje uczestnikom odbycie tego samego szkolenia w innym mieście z 10% rabatem,
- proponuje przeniesienie wpłaty na inne szkolenie,
- w sytuacji kiedy żadne z powyższych rozwiązań nie jest możliwe lub nie jest zaakceptowane przez uczestnika organizator dokonuje zwrotu wpłaconych pieniędzy,
- z powodu innych nieprzewidzianych sytuacji
- zmienia termin szkolenia,
- proponuje uczestnikom odbycie tego samego szkolenia w innym mieście z 10% rabatem,
- proponuje przeniesienie wpłaty na inne szkolenie,
- w sytuacji kiedy żadne z powyższych rozwiązań nie jest możliwe lub nie jest zaakceptowane przez uczestnika organizator dokonuje zwrotu wpłaconych pieniędzy.
- Warunki rezygnacji uczestnika ze szkolenia:
- powyżej 21 dni przed szkoleniem anulowanie rejestracji bez ponoszenia kosztów,
- na 14-21 dni przed szkoleniem obciążenie kosztami szkolenia w wysokości 30%,
- na 8-14 dni przed szkoleniem obciążenie kosztami szkolenia w wysokości 50%,
- w terminie krótszym niż 8 dni obciążenie kosztami szkolenia w wysokości 100%,
- pomimo powyższych warunków w sytuacjach uzasadnionej rezygnacji (np. zwolnienie lekarskie inne nagłe, udokumentowane wypadki) możliwe jest zastosowanie poniższych rozwiązań:
– zmiana terminu szkolenia
– odbycie tego samego szkolenia w innym mieście z 10% rabatem
- przeniesienie wpłaty na inne szkolenie.
Dokument sporządzono w dniu: 01.01.2018 r
Zatwierdzony przez dyrektorkę szkoły Anetę Figurską